Verzenden & bezorgen

Verzonden met PostNL

Al onze bestellingen worden verzonden door PostNLGratis verzending in Nederland (België slechts € 3,95) bij bestelling van minimaal een doos koffie. Wij hebben bewust voor deze vervoerder gekozen vanwege de snelheid van leveren (vandaag op werkdagen voor 21.00 uur besteld, is morgen in huis), de kwaliteit van de bezorgen en de mogelijkheid om de levering van je bestelling te volgen met track & trace.

Track & Trace
Je ontvangt, indien de producten op voorraad zijn, de avond na je bestelling van ons het barcodenummer van je bestelling. Met dit nummer kun je op website http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/ de status van je levering controleren. Het barcodenummer begint met een 2S of een 3S en bevat een combinatie van letters en cijfers. Type het nummer zonder spaties. In het vakje ernaast vul je de postcode van het afleveradres in.


Internationale bestemmingen

Track & trace worden in de meeste landen ondersteunt. Hiervoor zet je, naast het invullen van je barcodenummer en postcode een vinkje in het vakje eronder.

Als je de vakjes hebt ingevuld, klik je op zoek en de informatie verschijnt op het scherm.

Mocht een product onverhoopt niet voorradig zijn, dan nemen wij dezelfde werkdagen (of indien in het weekend de eerstvolgende werkdag) contact op. Het is dan zowel mogelijk om de bestelling in gedeelten te ontvangen of alles op een later moment in één keer.


Levertijden

De levertijd van PostNL voor Koffiedomein is standaard 24 uur. Dat wil zeggen, indien besteld op werkdagen voor 21.00 uur, levering de eerstvolgende dag. Of indien besteld in het weekend levering op dinsdag.

Niet thuis? Wanneer PostNL de bestelling niet kan afleveren wordt hij standaard bezorgd bij de buren. Als de bezorging ook niet bij de buren mogelijk is, dan ontvang je een bericht van PostNL in de bus. Op dit bericht staat een niet-thuis code. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor de tweede bezorging. Een keuze voor een dag, tijdvak en locatie die je beter uitkomt.

Als je niet op het bericht met de niet-thuis code reageert dan wordt standaard de bestelling de volgende werkdagen opnieuw aangeboden. Indien het dan wederom niet mogelijk is de bestelling af te leveren dan vindt je een bericht van PostNL in je brievenbus. Met dit bericht kun je binnen 3 weken je bestelling ophalen bij het PostNL Postkantoor dat op het bericht staat. Na 3 weken wordt de bestelling teruggestuurd naar Koffiedomein.

Search engine powered by ElasticSuite
© 2020 koffiedomein.nl. All Rights Reserved.