Annuleren en retourneren


Annuleren

Het annuleren van een bestelling is mogelijk, zolang deze nog niet is verzonden of indien er nog geen betaling heeft plaatsgevonden. Annuleer je de bestelling nadat deze door ons is verwerkt of is verzonden, dan is ons retourbeleid van toepassing.


Ruilen en retourneren

Wil je de bestelling retourneren? Uiteraard is dit is mogelijk. Voor het aanmelden van een retourzending dient je ons binnen 14 dagen na ontvangst op de hoogte te stellen, schriftelijk of per e-mail op info@koffiedomein.nl. De termijn van 14 dagen gaat in na ontvangst van het artikel. Je dient na aanmelding van de retourzending het product of de producten binnen 14 dagen terug te sturen. Dus na aanmelding van de retourzending heb je nog 14 dagen om alles retour te sturen.

Wij vragen u om altijd uw klantgegevens en bestelnummer, het betreffende product of producten en indien mogelijk, dit is niet verplicht, de reden waarom u het product wilt retourneren te vermelden. En uiteraard je rekeningnummer waarop de aankoopsom kan worden geretourneerd.

U kunt ook gebruik van het officiele herroepingsrecht, gebruik dan voor de aanmelding het Europees Modelformulier die je hier kunt downloaden of zoals het onderop deze pagina als Bijlage I is toegevoegd. Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft.

De kosten en het risico voor het retourneren zijn voor rekening van de verzender. Ook bij het retourneren van een deel van de bestelling. Noteer voor de zekerheid altijd de track & trace code, zodat de status van de retourlevering gevolgd kan worden.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Voor het bepalen of u bepaalde bestelde producten, bijvoorbeeld gemalen koffie, wenst te behouden, is het niet noodzakelijk om de verzegeling van de verpakking te verbreken. Indien u dit wel doet, kan de waardevermindering voor dit product oplopen tot 100% wanneer het geretourneerde product niet meer als nieuw te verkopen is.

We zullen de aankoopsom, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk aan u retourneren, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping (de mededeling aan ons dat je wilt retourneren). Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. In geval van achteraf betalen vervalt de betalingsverplichting. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. We willen u graag vragen om de retourzending goed te verpakken. Indien het retour gestuurde product schade heeft opgelopen kunnen we dit in rekening brengen.

Ons retouradres is:
Fulfilment Partners
T.a.v. Koffiedomein.nl
Edisonstraat 65
7006 RB Doetinchem
Nederland


Verkeerd product ontvangen

We gaan heel zorgvuldig met alle verzendingen om, maar helaas kan het een keer voorkomen dat er een fout wordt gemaakt. Fouten maken is menselijk. Heb je een verkeerd product ontvangen, neem dan z.s.m. contact per telefoon of e-mail met ons op en we zorgen dat het direct wordt opgelost.
Telefonisch of per e-mail: e-mail: info@koffiedomein.nl of op telefoonnummer: 085 401 3674

Heb je zelf per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Geen probleem. Neem altijd even met ons contact op, zodat we op de hoogte zijn en het eventueel kunnen oplossen. De kosten en het risico voor het retourneren zijn voor rekening van de verzender.

Telefonisch of per e-mail: e-mail: info@koffiedomein.nl of op telefoonnummer: 085 401 3674


Product is beschadigd

We doen ons uiterste best om je bestelling zeer goed te verpakken. Hiervoor gebruiken we stevige dozen en veel verpakkingsmateriaal.
Helaas kan het toch voorkomen dat tijdens verzending een product beschadigd raakt. DIt lossen we uiteraard direct en kosteloos op.
Telefonisch of per e-mail: e-mail: info@koffiedomein.nl of op telefoonnummer: 085 401 3674



Bijlage I
Formulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan:

Regel Het Online B.V.
Koffiedomein.nl
Buizerdweg 24A
7071PS Ulft
Nederland

Telefoon: 0031 (0)85 401 3674
E-mailadres: info@koffiedomein.nl

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)

 

Onderstaande gegevens invullen:

Bestelnummer:

Besteld op:

Ontvangen op:

Naam:

Straat:

Postcode:

Plaats:

Land:


Handtekening: (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

Datum:

Search engine powered by ElasticSuite
© 2020 koffiedomein.nl. All Rights Reserved.