Klantenservice 085 401 3674

Dozenvoordeel

Bestel per doos en profiteer van Gratis Verzending

24 uurs levering

Werkdagen voor 21.00 uur besteld = Morgen in Huis

Koffiedomein 9.8 van 10 op basis van 20 gebruikersrecensies.

Klachten & Suggesties

Garantie

U mag er vanuit gaan dat alle producten van Koffiedomein.nl van hoogwaardige kwaliteit zijn. Een product moet doen wat u er van verwacht.
Indien dit niet het geval is, wilt u dan binnen 2 maanden na ontdekking (van het gebrek) contact met ons opnemen, telefonisch op 085 401 3674 of per e-mail aan info@koffiedomein.nl. Dan zorgen wij voor herstel of vervanging of zelfs restitutie van het aankoopbedrag indien het probleem niet opgelost kan worden.

Op alle onze producten is minimaal de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen van wat u er als consument in redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt ook vaak de fabrieksgarantie, deze termijn kan oplopen tot meer dan twee jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kunt u dit terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product. Dit is bijvoorbeeld van toepassing op alle apparatuur, garantieperiode twee jaar.

Garantie is niet van toepassing bij schade indien dit het gevolg is van onjuist gebruik of als gevolg van slijtage.

Garantieproces

Voor de afhandeling van de garantie, kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch op 085 401 3674 of per e-mail aan info@koffiedomein.nl. Uiteraard betaald u bij garantiegevallen nooit verzendkosten.

Ons retouradres is:
Fulfilment Partners
T.a.v. Koffiedomein.nl
Edisonstraat 65
7006 RB Doetinchem
Nederland


Suggesties

Heeft u suggesties of opmerkingen over onze dienstverlening? We horen ze graag van u. Wij hechten er veel waarde aan dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw suggesties en opmerkingen geven ons de kans onze dienstverlening verder te verbeteren.
Hoe zijn wij bereikbaar: e-mail: info@koffiedomein.nl of op telefoonnummer: 085 401 3674


Vragen

Heeft u vragen over de producten en/of diensten van Koffiedomein? En staat er geen antwoord op deze pagina? Neem dan contact op met onze Klantenservice, via e-mail: info@koffiedomein.nl of op telefoonnummer: 085 401 3674.


Klachten

Bij Koffiedomein staat klanttevredenheid hoog aangeschreven. Mocht u toch een slechte ervaringen hebben met een product of dienst van ons dan horen wij dit natuurlijk graag. U kunt ons hiervoor telefonisch op 085 401 3674 bereiken of per e-mail op info@koffiedomein.nl. Wij zorgen ervoor dat u uiterlijk binnen 24 uur een reactie van ons ontvangt.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (SGC.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu)


Reviews

U ontvangt enkele dagen nadat u een bestelling bij ons heeft gedaan een uitnodiging om een review over het aangekochte product(en) te schrijven. Het invullen van deze review neemt minder dan 1 minuut van uw tijd in beslag. Wij vinden deze reviews erg belangrijk zodat andere klanten uw ervaringen met het product(en) kunnen lezen. En niet alleen onze omschrijvingen van het product.
Wij stellen het daarom zeer op prijs als u een review wilt invullen nadat u bij ons een bestelling hebt gedaan. Alvast dank.

© 2013 koffiedomein.nl. All Rights Reserved.